Zobrazeno 1 - 10
of 65
pro vyhledávání: '"Trentzsch, Martin"'
Autor:
Breyer, Evelyn T., Mulaosmanovic, Halid, Trommer, Jens, Melde, Thomas, Dünkel, Stefan, Trentzsch, Martin, Beyer, Sven, Mikolajick, Thomas, Slesazeck, Stefan
Ferroelectric field-effect transistors (FeFET) based on hafnium oxide offer great opportunities for Logic-in-Memory applications, due to their natural ability to combine logic (transistor) and memory (ferroelectric material), their low-power operatio
Externí odkaz:
https://tud.qucosa.de/id/qucosa%3A79724
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A79724/attachment/ATT-0/
https://tud.qucosa.de/api/qucosa%3A79724/attachment/ATT-0/
Autor:
Wan, Xinggong, Chandrashekhar, Sandhya, Bayha, Boris, Trentzsch, Martin, Balzer, Torben, Siddabathula, Mahesh, Aubel, Oliver
Publikováno v:
In Microelectronics Reliability September-October 2014 54(9-10):2306-2309
Autor:
Martin, Dominik, Yurchuk, Ekaterina, Müller, Stefan, Müller, Johannes, Paul, Jan, Sundquist, Jonas, Slesazeck, Stefan, Schlösser, Till, van Bentum, Ralf, Trentzsch, Martin, Schröder, Uwe, Mikolajick, Thomas
Publikováno v:
In Solid State Electronics October 2013 88:65-68
Autor:
Lederer, Maximilian, Kämpfe, Thomas, Vogel, Norman, Utess, Dirk, Volkmann, Beate, Ali, Tarek, Olivo, Ricardo, Müller, Johannes, Beyer, Sven, Trentzsch, Martin, Seidel, Konrad, Eng, Lukas M.
Publikováno v:
Nanomaterials
Nanomaterials, Vol 10, Iss 2, p 384 (2020)
Volume 10
Issue 2
Nanomaterials, Vol 10, Iss 2, p 384 (2020)
Volume 10
Issue 2
The microstructure of ferroelectric hafnium oxide plays a vital role for its application, e.g., non-volatile memories. In this study, transmission Kikuchi diffraction and scanning transmission electron microscopy STEM techniques are used to compare t
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.