Zobrazeno 1 - 10
of 197
pro vyhledávání: '"Treatment implementation"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Cognitive and Behavioral Practice. 29:874-882
Clinicians in naturalistic settings regularly modify the delivery of trauma-focused treatments to enhance client engagement and retention. However, what types of modifications are made in clinical settings, why, and when, and their impact on client o
Autor:
Christine A. Schremp, Richard N. Jones, Stephen J. Sheinkopf, Brian C. Kavanaugh, Eric M. Morrow, Carrie R. Best
Publikováno v:
Journal of Autism and Developmental Disorders. 53:864-869
The objective of this study was to determine the clinical features that moderate a later age at ASD diagnosis in females in a large sample of females with ASD. Within two large and independent ASD datasets (> 20,000 females), females were first diagn
Autor:
Deborah C. Richardson, Lea Jones, Denys Brand, Galan Falakfarsa, Colin Wills, Erik S. Godinez, Savannah D. Velazquez, Robbie J. Hanson
Publikováno v:
Behavior Analysis in Practice. 15:443-453
Treatment integrity is the extent to which procedures are implemented in a manner consistent with their prescribed protocols and is necessary for reaching accurate conclusions regarding functional relations between dependent (i.e., behavior) and inde
Autor:
Lauren Rymill, Felipe Magalhães Lemos, Debra Rosenthal, Gregory P. Hanley, Monica R. Howard, Jesse Perrin, Joshua Jessel, Megan B Boucher
Publikováno v:
Behavior Modification. 46:834-862
Functional analyses are often conducted by behavior analysts to understand the environmental variables contributing to an individual’s problem behavior to better inform treatment implementation. While functional analyses are integral for designing
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Brian A. Zaboski
Publikováno v:
Contemporary School Psychology. 26:235-240
Exposure and response prevention is an evidence-based intervention recommended as a first-line treatment for childhood anxiety disorders. Despite over a century of research establishing its efficacy, many school- and college-aged youth fail to receiv
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.