Zobrazeno 1 - 10
of 154
pro vyhledávání: '"Travers, Simon"'
Autor:
Pussard, Eric *, Travers, Simon, Bouvattier, Claire, Xue, Qiong-Yao, Cosson, Claudine, Viengchareun, Say, Martinerie, Laetitia, Lombès, Marc
Publikováno v:
In Journal of Steroid Biochemistry and Molecular Biology April 2020 198
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Travers, Simon, Martinerie, Laetitia, Boileau, Pascal, Xue, Qiong-Yao, Lombès, Marc, Pussard, Eric
Publikováno v:
In Journal of Steroid Biochemistry and Molecular Biology April 2018 178:127-134
Autor:
Moyo, Thandeka, Ferreira, Roux-Cil, Davids, Reyaaz, Sonday, Zarinah, Moore, Penny L., Travers, Simon A., Wood, Natasha T., Dorfman, Jeffrey R.
Publikováno v:
In Virology 15 January 2017 501:12-24
Autor:
Travers, Simon, Martinerie, Laetitia, Bouvattier, Claire, Boileau, Pascal, Lombès, Marc, Pussard, Eric
Publikováno v:
In Journal of Steroid Biochemistry and Molecular Biology January 2017 165 Part B:202-211
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fedlaoui Bakhta, Cosentino Teresa, Zeina Al Sayed, Giscos-Douriez Isabelle, Hulot Jean-Sebastien, Fabio Fernandes-Rosa, Travers Simon, Baron Stephanie, Zennaro Maria-Christina, Sheerazed Boulkroun
Publikováno v:
Endocrine Abstracts.
Autor:
joan barbara travers simon
Publikováno v:
Language and Literacy: A Canadian Educational e-journal, Vol 14, Iss 3, Pp 1-26 (2012)
Embracing qualitative methods in an approach situated at the interface between education, social science and philosophy, the author offers a phenomenologically-oriented account of early family literacy, as experienced by a five year-old girl in Alsac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/795ebe0bf2974c15b02f0d1e5a24f8cf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.