Zobrazeno 1 - 10
of 27
pro vyhledávání: '"Travel recommendations"'
Autor:
Betty Purwandari, Arief Ramadhan, Kongkiti Phusavat, Achmad Nizar Hidayanto, Adyssa Fairuz Husniyyah, Ferdinand Hanif Faozi, Nicolas Henry Wijaya, Rifqi Hilman Saputra
Publikováno v:
Information, Vol 13, Iss 8, p 384 (2022)
Social media has become a very commonplace way for many people to have social interactions. The role of social media has changed from what was originally only a way to bridge social interactions, to becoming a business tool in various industries, one
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/0278f97289e841b9b5efac29b53670f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
IFIP Advances in Information and Communication Technology
11th International Conference on Intelligent Information Processing (IIP)
11th International Conference on Intelligent Information Processing (IIP), Jul 2020, Hangzhou, China. pp.133-145, ⟨10.1007/978-3-030-46931-3_13⟩
IFIP Advances in Information and Communication Technology ISBN: 9783030469306
Intelligent Information Processing
11th International Conference on Intelligent Information Processing (IIP)
11th International Conference on Intelligent Information Processing (IIP), Jul 2020, Hangzhou, China. pp.133-145, ⟨10.1007/978-3-030-46931-3_13⟩
IFIP Advances in Information and Communication Technology ISBN: 9783030469306
Intelligent Information Processing
Part 3: Recommendation System; International audience; Traveling as a very popular leisure activity enjoyed by many people all over the world. Typically, people would visit the POIs that are popular or special in a city and also have desired starting
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::7ee223d9f29bce49a80f07efbf102ec1
https://hal.inria.fr/hal-03456985/document
https://hal.inria.fr/hal-03456985/document
Autor:
Jaatinen, Salla, Aho, Laura
Quantitative data analysis revealed that out of the two proposed hypotheses, consumers’ travel preferences have a positive effect on online travel purchases, while Instagram influencers’ travel recommendations did not have a positive effect on co
Externí odkaz:
http://urn.kb.se/resolve?urn=urn:nbn:se:mdh:diva-48272
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.