Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Trask, S. A."'
Autor:
Trask, S, D'Souza, E, Herbst, P, Hildreth, J. R, Tu'akoi, S, Buklijas, T, Menzies, R. L, Vickers, M, Bay, J. L.
COVID-19 lockdowns and interruptions have necessitated large scale, immediate transitions to remote education. The influence of school and university closures on educational progress and achievement is not to be underestimated. This study contributes
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::67410f76870b2d39cc7c3b6b08706766
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gao, F., Vidal, N., Li, Y., Trask, S. A., Chen, Y., Kostrikis, Leontios G., Ho, David D., Kim, J., Oh, M. -D, Choe, K., Salminen, M., Robertson, D. L., Shaw, G. M., Hahn, B. H., Peeters, M.
Publikováno v:
AIDS Research and Human Retroviruses
AIDS Res.Hum.Retroviruses
AIDS Res.Hum.Retroviruses
Members of HIV-1 group M are responsible for the vast majority of AIDS cases worldwide and have been classified on the basis of their phylogenetic relationships into nine roughly equidistant clades, termed subtypes. Although there are no known phenot
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Proceedings of the 53rd Electronic Components & Technology Conference, 2003; 2003, p1308-1311, 4p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.