Zobrazeno 1 - 10
of 2 724
pro vyhledávání: '"Transportation theory"'
Publikováno v:
Nankai Business Review International, 2022, Vol. 15, Issue 2, pp. 177-206.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/NBRI-03-2022-0031
Publikováno v:
Journal of Research in Interactive Marketing, 2022, Vol. 17, Issue 4, pp. 527-543.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JRIM-03-2022-0087
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fabrizio Magrini, Malcolm Sambridge
Publikováno v:
Mathematics, Vol 11, Iss 22, p 4686 (2023)
We present a theoretical framework that links Fermat’s principle of least time to optimal transport theory via a cost function that enforces local transport. The proposed cost function captures the physical constraints inherent in wave propagation;
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/043eb4498fb7467587259125c998f62c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Health Expectations, Vol 24, Iss 3, Pp 991-999 (2021)
Abstract Background Narrative communication is often more persuasive for promoting health behaviour change than communication using facts and figures; the extent to which narrative persuasiveness is due to patients’ identification with the storytel
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a2be5acababd4fc9aeb92a46591b32cd
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Pelin Ok
Publikováno v:
Studies in Communication Sciences, Vol 18, Iss 2, Pp 307-324 (2019)
This research seeks to examine how European luxury fashion brands use nostalgia in their advertising and marketing, and the benefits of using nostalgia by analyzing selected adverts from Vogue magazine. The research adopts Narrative Transportation Th
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e300a67512e74c179d3c99f1c0d6639e