Zobrazeno 1 - 10
of 104
pro vyhledávání: '"Transparency Index"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Vahid Kashafinia, Mahdi Yakhchali, Behzad Minaei, Mohamad Reza Masoudi, Mohammad ali zare mahmoudabadi
Publikováno v:
تعاون و کشاورزی, Vol 10, Iss 38, Pp 1-42 (2021)
Although transparency literature is mainly concentrated on government transparency, but it has gone far beyond it and has been extended to private companies, cooperatives, NGOs and charities. The field of cooperatives is one of the fields in which tr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/37e3115f00a3465da6db2253479258d2
Publikováno v:
Ekuilibrium: Jurnal Ilmiah Bidan Ilmu Ekonomi, Vol 15, Iss 2, Pp 138-150 (2020)
This study aimed to determine and analyze the comparison of transparency index of each region in South Sumatra and Lampung Province. The type of the study was comparative and descriptive. Data which were used were secondary data in the form of Perfor
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4f9b53b00bff4bc2b2b7ff5aa44f20fb
Autor:
Lele, Uma, author, Goswami, Sambuddha, author
Publikováno v:
Food for All : International Organizations and the Transformation of Agriculture, 2021, ill.
Externí odkaz:
https://doi.org/10.1093/oso/9780198755173.003.0008
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Audit Financiar / Financial Audit. 17(154):306-326
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=813380
Autor:
Yuliia Shapoval
Publikováno v:
Economics & Education, Vol 6, Iss 2 (2021)
The object of the article is central bank communication design (particularly target audience, channels and instruments) and central banks’ transparency measurement. The purpose is to summarise the central bank communication policy's conceptual basi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e4f56ae659cd4f22ae65c55956175a99
Publikováno v:
مجله دانش حسابداری, Vol 10, Iss 2, Pp 157-182 (2019)
Objective: In this research, different methods of measurement of reporting transparency are identified by reviewing the literature. The methods are ranked by applying the Analytical Hierarchy Process, (AHP). Method: The methods of measuring reporting
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5e61392c31124b818c72793b1492cd98