Zobrazeno 1 - 10
of 207
pro vyhledávání: '"Transformative consumer research"'
Autor:
Hill, Ronald Paul
Publikováno v:
Journal of Services Marketing, 2024, Vol. 38, Issue 7, pp. 805-808.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JSM-08-2024-0391
Autor:
Christopher Auffrey, Matthew Isaac, Steven Kopp, Hannah Marriott, Aparna Sundar, Charles Taylor, Franklin Velasco
Publikováno v:
Interdisciplinary Journal of Signage and Wayfinding, Vol 8, Iss 1 (2024)
Using stakeholder theory, this article introduces a framework to inform decision making with respect to the regulation of on-premise signs. Because signage resides in a broader, shared environment and its regulation largely takes place at the local l
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/11b26480db954a2a97a3a31c845cbb37
Autor:
Euodia Isabella Botha, Melanie Wiese
Publikováno v:
Cleaner and Responsible Consumption, Vol 12, Iss , Pp 100177- (2024)
The global culture of consumerism is fuelling the climate crisis. An increase in household consumption and the waste it creates holds many negative implications for consumers, businesses, brands, and governments alike. Thus a shift towards zero waste
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a3b75e29f5784a35843d71976b5fed5a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Go Jefferies, Josephine, Ahmed, Wasim
Publikováno v:
Journal of Consumer Marketing, 2022, Vol. 39, Issue 6, pp. 632-648.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JCM-03-2021-4520
Autor:
Henrik Siepelmeyer, Tobias Otterbring
Publikováno v:
Frontiers in Sustainability, Vol 3 (2022)
Social identity and social capital are critical to human well-being and sustainable development. However, existing research on sustainable behavior typically treats these factors merely as taken-for-granted preconditions to environmental protection.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/aa4b8df499a34049a9db66fa6e5ba67d
Autor:
Marina Dias de Faria
Publikováno v:
Semina: Ciências Sociais e Humanas, Vol 42, Iss 2 (2021)
A Transformative Consumer Research busca trazer para a área de marketing a visão de que devem ser realizados estudos com o objetivo de proporcionar bem-estar para os consumidores e não somente de gerar resultados para as organizações. Dentro des
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/16ebce25027e47faab9076313bc239ac
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gutmann, Justin (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of Market Research. 2012, Vol. 54 Issue 6, p863-864. 2p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.