Zobrazeno 1 - 4
of 4
pro vyhledávání: '"Transactive activities"'
Research on computer-supported collaborative learning (CSCL) has traditionally investigated how student-, group-, task-, and technological characteristics affect the processes and outcomes of collaboration. On the other hand, cognitive load theory ha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______101::e906737f41ee2e6444956024d3672946
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/407953
https://dspace.library.uu.nl/handle/1874/407953
Publikováno v:
International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, 13(2), 213-233. Springer
International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning
Kirschner, P A, Sweller, J, Kirschner, F & Zambrano, J R 2018, ' From Cognitive Load Theory to Collaborative Cognitive Load Theory ', International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, vol. 13, no. 2, pp. 213-233 . https://doi.org/10.1007/s11412-018-9277-y
International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning
Kirschner, P A, Sweller, J, Kirschner, F & Zambrano, J R 2018, ' From Cognitive Load Theory to Collaborative Cognitive Load Theory ', International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning, vol. 13, no. 2, pp. 213-233 . https://doi.org/10.1007/s11412-018-9277-y
Cognitive load theory has traditionally been associated with individual learning. Based on evolutionary educational psychology and our knowledge of human cognition, particularly the relations between working memory and long-term memory, the theory ha
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::6cd4a2d30459cccb8c01b1e1df31c9a7
https://research.ou.nl/en/publications/efad9fb0-8c48-4ee6-9c50-c9b6611e4000
https://research.ou.nl/en/publications/efad9fb0-8c48-4ee6-9c50-c9b6611e4000
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.