Zobrazeno 1 - 10
of 15
pro vyhledávání: '"Tranekjær, Louise"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Kirilova, M, Tranekjær, L, Holmen, A & Svendsen Pedersen, M 2023, Sproglæring på arbejdspladser : En videnspakke om sproglæring på arbejdspladser i de nordiske lande og erfaringer med sprogunderstøttende indsatser på danske arbejdspladser . 1 udg, Styrelsen for International Rekruttering og Integration (SIRI) .
Denne videnspakke er igangsat med det formål at præsentere et systematisk indblik i den eksisterende forskningsbaserede viden, der belyser, hvordan udlændinge kan lære sprog i en arbejdssammenhæng. Herudover er formålet med videnspakken at bidr
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2751::4bf2e9ae9e3911d1d6319fc90f52cdad
https://curis.ku.dk/ws/files/346577523/sproglaering_paa_arbejdspladser.pdf
https://curis.ku.dk/ws/files/346577523/sproglaering_paa_arbejdspladser.pdf
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Discourse Studies; Oct2022, Vol. 24 Issue 5, p640-661, 22p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tranekjær, Louise1
Publikováno v:
Journal of Pragmatics. Mar2018, Vol. 126, p78-89. 12p.
Autor:
Catena, Virginia Ines
This interview-based research uses Practice Theory (Reckwitz, 2002, Shove & Pantzar, 2005) and Critical Discourse Analysis (Fairclough, 1992 & 2010) to examine how Dumpster-divers and users of the Too Good to Go app relate to foodstuff they acquire t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______278::68f659b5b0d1e797e7db8983ca2c923d
https://rucforsk.ruc.dk/ws/files/77090588/Rethinking_Edibility.pdf
https://rucforsk.ruc.dk/ws/files/77090588/Rethinking_Edibility.pdf