Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Tran, Thai T."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tran, Thai T.
Since ESL literature has ascribed circuitous textual development, covert ideational connections, and usage of implicative devices to second-language-writing indirectness, the purpose of this project was to inquire into (1) whether Vietnamese writing
Externí odkaz:
http://rave.ohiolink.edu/etdc/view?acc_num=bgsu1182797918
Autor:
LE-HUY, T., BALZANELLI, M. G., THAI-PHUONG, P., TRAN THAI, T., VU NGOC, H. NGUYEN, TRAN PHUC, L., LE QUOC, T., NGUYEN THANH, T., NAI THANH, T., LE VAN, T., THI BICH, L. P., LAZZARO, R., DISTRATIS, P., DIPALMA, G., MOROLLA, R., INCHINGOLO, A. M., DONGIOVANNI, L., TRIGGIANO, F., SANTACROCE, L., DEL PRETE, R.
Publikováno v:
European Review for Medical & Pharmacological Sciences; Jan2024, Vol. 28 Issue 1, p433-443, 11p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
The Journal of Physical Chemistry - Part A; 20240101, Issue: Preprints
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Conference
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.