Zobrazeno 1 - 10
of 43
pro vyhledávání: '"Trajkovski S"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
© 2015 Australian College of Nursing Ltd Aim The aim of this paper is to report on the process and experiences of neonatal nurses and parents who worked collaboratively in an appreciative inquiry (AI) project to enhance family centred care (FCC) in
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::7beb4e488a16f7aa06b2cccb3c3b7de6
https://hdl.handle.net/10453/118133
https://hdl.handle.net/10453/118133
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Aims and objectives. The aim of this study is to explore neonatal nurses' perspectives of their role in facilitating family centred care in the neonatal intensive care unit. Background. The philosophy of family centred care focuses on the health and
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______363::2b7e936ae2b2393d9cb2b582cf4b4257
https://hdl.handle.net/10453/18483
https://hdl.handle.net/10453/18483
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.