Zobrazeno 1 - 10
of 20
pro vyhledávání: '"Trajectory Equifinality Approach"'
Publikováno v:
国際教育交流研究 = International Education and Exchange Research. 7:13-29
本稿はコーディネーター職にある日本語教師のキャリア形成の径路と、その継続や選択に影響する要因を探ることを目的として行った、インタビュー調査の結果について報告する。本稿
Analysis of the career development process of Japanese language teachers and its influencing factors
Publikováno v:
国際教育交流研究 = International Education and Exchange Research. 6:13-28
近年、日本語教師のキャリア形成について徐々に研究が進められてきてはいるが、職務以外の人生も含めて総体的に、かつ、長い期間を対象に見た研究はあまりなく、そのような意味に
Autor:
Ananta Yudiarso, Hendrik Gunawan
The aim of this study is to explore Facial Emotion during a TEA (Trajectory Equifinality Approach) interview in participants with depressive symptoms. Implicit nonverbal behavioris needed to study in clinical setting especially participant who have d
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::32326a44c805ff56379d31b3d4dc061b
Autor:
Kitade, Keiko
Publikováno v:
CALICO Journal, 2015 Aug 01. 32(3), 396-425.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/calicojournal.32.3.396
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
大阪総合保育大学紀要 = Osaka University of Comprehensive Children Education. 13:81-102
保育内容をどのように選択・展開するかといった問題は、保育者にとって切実な問題であるにもかかわらず、その具体的なあり方が示されているとは言い難い。そこで、7名の保育者へ
Publikováno v:
目白大学総合科学研究 = Mejiro Journal of Social and Natural Sciences. 14:11-22
The purpose of this study is to investigate what the good education and training should be and to find out appropriate support for those students who are aiming to be social workers having mental illness. Four people were interviewed. All of them hav
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.