Zobrazeno 1 - 10
of 261
pro vyhledávání: '"Training in mathematics"'
Publikováno v:
Фізико-математична освіта, Vol 36, Iss 4, Pp 64-69 (2022)
Formulation of the problem. Qualitative training of teachers, in particular, teachers of mathematics, has always been and is the primary task of a pedagogical university. Currently, in pedagogical universities of Ukraine, master's training takes plac
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/77fdf1f5888f4c068030f4f4eeb5634b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Nadiia Ponomareva
Publikováno v:
Освітній дискурс, Vol 25, Iss 7-8, Pp 57-72 (2020)
As a result of the analysis of domestic and foreign standards of key competencies, basic and complete secondary education, teachers’ training (in particular, mathematics teachers’ training) and information technology specialists training, the sys
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e7cfbed7635b4b62b3fd17f9306cc2ce
Autor:
Vita I. Glizburg
Publikováno v:
RUDN Journal of Informatization in Education, Vol 16, Iss 4, Pp 318-327 (2019)
Problem and goal. The single subject area “Mathematics and Computer Science”, provided by existing standards, implies the need to introduce the integration of teaching these subjects in primary and secondary schools; the training for such teachin
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1d86efebf64c4eb0b037a03d0c175aa2
Autor:
Nurzaili Nurzaili
Publikováno v:
Jurnal PAJAR (Pendidikan dan Pengajaran), Vol 3, Iss 1, Pp 143-149 (2019)
This research is classroom action research or classroom action research. The problem dealt with was from the low ability to complete the count operations of grade I C SD Negeri 164 Pekanbaru. This learning problem is overcome by applying ready traini
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8444c363b3384a2ba96cb8937bdc329a
Autor:
Sandra Virginia Leal Huise
Publikováno v:
REMATEC. Revista de Matemática, Ensino e Cultura, Vol 16, Iss 38 (2021)
En este artículo se presenta la heurística de problemas a partir de una discusión teórica que la sustenta y de una experiencia de investigación cualitativa con un grupo de profesores de matemática que laboran en educación media general (bachil
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5a50c289f1f04411943386c8ff5daace
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Педагогически алманах / Pedagogical Almanac. 26(2):213-219
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=723025
Publikováno v:
Paradigma; Apr2020 Extra 1, Vol. 41 Issue 1, p317-332, 16p