Zobrazeno 1 - 10
of 1 059
pro vyhledávání: '"Training education"'
Autor:
L. R. Strutynska, S. E. Boikivska
Publikováno v:
Науковий вісник Львівського національного університету ветеринарної медицини та біотехнологій імені С.З. Ґжицького. Серія: Харчові технології, Vol 26, Iss 101, Pp 143-149 (2024)
Based on the analysis of the level of residual knowledge of students of junior bachelor level training in mechanical specialties from the disciplines of natural sciences, the effect of distance learning of graduates of secondary education on the succ
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36de4decf8fa4f2fb67c629c53efa576
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Frontiers in Education, Vol 8 (2023)
Collaborative Online International Learning experiences have gained popularity and presence in the last years, but the motivational impact they have on future Primary Education teachers in the field of teacher training education is to be researched.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5fcd0df2a6514aceb9270ca465543188
Autor:
Ruschev, Ivan
Publikováno v:
Общество и право / Society and law. (9):32-48
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=1082507
Autor:
David Mills, Alexis Schmid, Mohammad Najajreh, Ahmad Al Nasser, Yara Awwad, Kholoud Qattush, Michael C. Monuteaux, Joel Hudgins, Zeena Salman, Michelle Niescierenko
Publikováno v:
BMC Health Services Research, Vol 21, Iss 1, Pp 1-8 (2021)
Abstract Background Pediatric Early Warning Scores (PEWS) are nurse-administered clinical assessment tools utilizing vital signs and patient signs and symptoms to screen for patients at risk for clinical deterioration.1–3 When utilizing a PEWS syst
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/6a068c023f594b4eb8c90e2d6ccde226
Autor:
Waldeck, Nancy E.1
Publikováno v:
ILR Review. Oct97, Vol. 51 Issue 1, p150-152. 3p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Studia Universitatis Babeş-Bolyai: Educatio Artis Gymnasticae, Vol 67, Iss 2 (2022)
In the present study, a gamified didactic system structured on 7 modules was built. Each training module offered students mandatory and optional assignments. A number of 53 assignments were designed for this didactic system, distributed on the 7 modu
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/67a58908077f4e2ab2561003da814197