Zobrazeno 1 - 10
of 3 128
pro vyhledávání: '"Training courses for teachers"'
Autor:
Cavalcanti, Erinaldo1 ericontadordehistorias@gmail.com
Publikováno v:
Revista Folios. ene-jun2024, Issue 59, p24-37. 15p.
Autor:
سو سن نو اف حامد خ
Publikováno v:
Irbid Journal for Research & Human Studies. 2023, Vol. 25 Issue 3, p385-415. 31p.
Autor:
Armytage, W. H. G.
Publikováno v:
British Journal of Educational Studies, 1953 May 01. 1(2), 114-120.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/3118750
Autor:
Karner, Lisa Martina
Die Digitalisierung und Automatisierung des Rechnungswesens schreiten in Unternehmen stetig voran, wodurch sich die Forderung nach einer Anpassung des CRW-Unterrichts an berufsbildenden Schulen verstärkt. Eine Lehrplanänderung würde jedoch mit ein
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3007::cf5ec0d9c7a61c57357ff3164766b2ea
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
CABRITA, ISABEL
Publikováno v:
Cadernos de Pesquisa; Apr-Jun2018, Vol. 48 Issue 168, p532-549, 18p
Publikováno v:
American Annals of the Deaf, 1938 Nov 01. 83(5), 428-441.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/44391583
Autor:
dos Santos, Marcos Pereira
Publikováno v:
Imagens da Educação; 2014, Vol. 4 Issue 2, p1-12, 12p
Publikováno v:
Revista Prática Docente (Journal Practice Teacher); Vol. 6 No. 1 (2021): January to April 2021; e016
Revista Prática Docente (Revista Práctica Docente); Vol. 6 Núm. 1 (2021): Enero a Abril de 2021; e016
Revista Prática Docente; v. 6 n. 1 (2021): Janeiro a Abril de 2021(Fluxo contínuo); e016
Revista Prática Docente
Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Mato Grosso (IFMT)
instacron:IFMT
Revista Prática Docente (Revista Práctica Docente); Vol. 6 Núm. 1 (2021): Enero a Abril de 2021; e016
Revista Prática Docente; v. 6 n. 1 (2021): Janeiro a Abril de 2021(Fluxo contínuo); e016
Revista Prática Docente
Instituto Federal de Educação, Ciência e Tecnologia de Mato Grosso (IFMT)
instacron:IFMT
The objective of the article is to analyze how the theme on screen develops in the continuing education courses for teachers in two Brazilian cities, Cuiabá in the state of Mato Grosso and Presidente Dutra, in Bahia, as well as to identify if in the
Autor:
أثير حسني الكوري, علي كاظم السندي
Publikováno v:
Jerash Journal for Research & Studies; 2022 Special Issue, Vol. 24, p265-283, 19p