Zobrazeno 1 - 10
of 386
pro vyhledávání: '"Trainee teachers"'
Autor:
TIAN Guoxiu, LIU Tian
Publikováno v:
Jiaoshi jiaoyu xuebao, Vol 11, Iss 6, Pp 73-81 (2024)
In recent years, teachers' teaching anxiety has been widely concerned, while the teaching anxiety of trainee teachers has been rarely studied. Based on Spinoza's affection theory, this study takes semi-structured interview to collect data, and dynami
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4e14bc5002e1463e94bcc3157a45c427
Publikováno v:
Chemistry Teacher International, Vol 5, Iss 4, Pp 379-395 (2023)
In a teaching context based on the competency approach, the creation of an appropriate teaching-learning environment requires, among other things, teachers to master the meaning of the concepts taught and teaching-learning activities designed accordi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/5ca2abff654140828867230ff0bdec37
Publikováno v:
European Journal of Investigation in Health, Psychology and Education, Vol 13, Iss 2, Pp 271-283 (2023)
Introduction: emotional exhaustion among trainee teachers is a relevant topic since it could have repercussions regarding the lives of their future pupils. Our objective was to determine the degree of trainee teachers’ emotional exhaustion and asso
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/1994665cd8404b00955dfd9a0a68ae28
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Texto Livre: Linguagem e Tecnologia, Vol 16 (2023)
The increased presence of adolescents and young people on the Internet has led to an interest in analysing their reading and multimodal practices, which sometimes involve the creation of spaces for reading socialisation in this context and the develo
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a9d92328b70e49919eca9c1ad956befb
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.