Zobrazeno 1 - 10
of 113
pro vyhledávání: '"Traffic oscillations"'
Publikováno v:
Communications in Transportation Research, Vol 4, Iss , Pp 100154- (2024)
Real-time vehicle prediction is crucial in autonomous driving technology, as it allows adjustments to be made in advance to the driver or the vehicle, enabling them to take smoother driving actions to avoid potential collisions. This study proposes a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/2aa6fbfb81994f96ac357bc5cbf7505b
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Promet (Zagreb), Vol 31, Iss 6, Pp 603-610 (2019)
With the aim of mitigating traffic oscillations, this paper extends a car-following model for Connected Cruise Control (CCC) systems by considering electronic throttle angles of multiple cars ahead. The linear stability condition of the proposed mode
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/70937d7a6b3b4be5b8e38c2837b21d44
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Dadun. Depósito Académico Digital de la Universidad de Navarra
instname
instname
Theoretical models of vehicular traffic ascribe the fundamental cause of velocity oscillations and stop-and-go waves to suboptimal or unpredictable human driving behavior. In this paper we ask: if vehicles were controlled or assisted by algorithms, a