Zobrazeno 1 - 6
of 6
pro vyhledávání: '"Trabskaya, Julia"'
Publikováno v:
International Journal of Event and Festival Management, 2021, Vol. 12, Issue 2, pp. 203-223.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJEFM-11-2020-0071
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Purpose The purpose of this paper is to identify ways to develop museum shop product, which will possess competitive advantage, and to recommend what should be done to develop such product so that it has a positive impact on the city brand of St. Pet
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______128::42d2a1b7940f4ff8a6048fb5dcfeb059
https://e-space.mmu.ac.uk/622799/
https://e-space.mmu.ac.uk/622799/
Autor:
Gordin, Valery, Trabskaya, Julia
Publikováno v:
Tourism Management, Marketing & Development; 2016, p87-108, 22p
Publikováno v:
International Journal of Culture, Tourism & Hospitality Research; 2016, Vol. 10 Issue 1, p81-90, 10p
Autor:
Gordin, Valery, Trabskaya, Julia
Publikováno v:
Place Branding & Public Diplomacy. Aug2013, Vol. 9 Issue 3, p189-201. 13p.