Zobrazeno 1 - 10
of 25
pro vyhledávání: '"Toyoda, Ryo"'
Autor:
Garcia Fracaro, Sofia, Tehreem, Yusra, Toyoda, Ryo, Gallagher, Timothy, Glassey, Jarka, Bernaerts, Kristel, Wilk, Michael
Publikováno v:
In Education for Chemical Engineers July 2024 48:63-72
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Garcia Fracaro, Sofia, Chan, Philippe, Gallagher, Timothy, Tehreem, Yusra, Toyoda, Ryo, Bernaerts, Kristel, Glassey, Jarka, Pfeiffer, Thies, Slof, Bert, Wachsmuth, Sven, Wilk, Michael *
Publikováno v:
In Education for Chemical Engineers July 2021 36:12-23
Publikováno v:
In Microporous and Mesoporous Materials 1 March 2019 276:52-61
Publikováno v:
Virtual Reality; Dec2023, Vol. 27 Issue 4, p3273-3284, 12p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tehreem, Yusra, Fracaro, Sofia Garcia, Gallagher, Timothy, Toyoda, Ryo, Bernaerts, Kristel, Glassey, Jarka, Abegao, Fernando Russo, Wachsmuth, Sven, Wilk, Michael, Pfeiffer, Thies, Leerstoel Kester, Education and Learning: Development in Interaction
Publikováno v:
2022 8th International Conference on Virtual Reality (ICVR)
2022 8th International Conference on Virtual Reality, ICVR 2022, 2022-May, 62. Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc.
2022 8th International Conference on Virtual Reality, ICVR 2022, 2022-May, 62. Institute of Electrical and Electronics Engineers Inc.
Although modern consumer level head-mounted-displays of today provide high-quality room scale tracking, and thus support a high level of immersion and presence, there are application contexts in which constraining oneself to seated set-ups is necessa
Publikováno v:
European Journal of Engineering Education; Apr2023, Vol. 48 Issue 2, p321-339, 19p
Additional file 1. Summary table of each article reviewed.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::98cf83f237e804781d58f648c51786ca