Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Toye, Martin K."'
Autor:
Toye, Martin K.
This thesis examines the development of pedestrian skill level and the extent to which cognitive functioning underpins this amongst children with and without Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD). Three studies are reported, the first of wh
Externí odkaz:
http://ethos.bl.uk/OrderDetails.do?uin=uk.bl.ethos.698529
Publikováno v:
International Journal of Disability, Development & Education; Jan2025, Vol. 72 Issue 1, p42-57, 16p
Publikováno v:
International Journal of Disability, Development & Education; Nov2024, Vol. 71 Issue 7, p1061-1075, 15p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International Journal of Inclusive Education; Jul2024, Vol. 28 Issue 9, p1838-1857, 20p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Research in Special Educational Needs; Jul2019, Vol. 19 Issue 3, p184-196, 13p, 5 Charts
Autor:
Easton, Simon, Linnell, Maggie, Lund, Nick, Mahoney, Bere, Toye, Martin K., Brown, Caroline C., Dean, Laura, Hendry, Gillian, Campbell, Mark, Hanna, Bridget
Publikováno v:
Psychology Learning & Teaching; June 2013, Vol. 12 Issue: 2 p203-216, 14p
Autor:
Lund, Nick, Mahoney, Bere, Toye, Martin K., Brown, Caroline C., Dean, Laura, Hendry, Gillian, Campbell, Mark, Hanna, Bridget, Easton, Simon, Linnell, Maggie
Publikováno v:
Psychology Learning & Teaching; 2013, Vol. 12 Issue 2, p203-216, 14p