Zobrazeno 1 - 10
of 63
pro vyhledávání: '"Towson, Jacqueline"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Towson, Jacqueline A.1 jacqueline.towson@ucf.edu, Akemoglu, Yusuf2, Watkins, Laci2, Songtian Zeng3
Publikováno v:
American Journal of Speech-Language Pathology. Nov2021, Vol. 30, p2700-2715. 16p.
Autor:
Fleury, Veronica P.1 (AUTHOR) vpfleury@fsu.edu, Towson, Jacqueline A.2 (AUTHOR)
Publikováno v:
Exceptional Children. Oct2021, Vol. 88 Issue 1, p45-64. 20p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Towson, Jacqueline
Publikováno v:
Educational Psychology, Special Education, and Communication Disorders Dissertations.
Dialogic reading is an evidence-based practice for preschool children who are typically developing or at-risk (WWC, 2007). However, there is limited research to evaluate if dialogic reading has similar positive effects on the language and preliteracy
Publikováno v:
Dimensions of Early Childhood; 2023, Vol. 51 Issue 1, p32-39, 8p
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; Dec2022, Vol. 7, p1606-1618, 13p
Publikováno v:
Perspectives of the ASHA Special Interest Groups; Dec2022, Vol. 7, p2067-2087, 21p
Supplemental material, sj-docx-2-ecx-10.1177_00144029211031865 for Early Lessons Learned in Designing an Adaptive Shared Reading Intervention for Preschoolers With Autism by Veronica P. Fleury and Jacqueline A. Towson in Exceptional Children
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::d0a334f46ace510a0bdc44ca2131236b