Zobrazeno 1 - 10
of 73
pro vyhledávání: '"Townsend Dianna"'
Publikováno v:
Journal of World Languages, Vol 9, Iss 3, Pp 333-370 (2023)
This qualitative-dominant mixed methods study aimed to investigate how native English speaking third graders (n = 72) and sixth graders (n = 88) navigate cohesive ties in academic sentences. There are studies on supporting students with academic lang
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f5a62e63d33b49ccb1d1e68aa879fb1b
Autor:
Townsend, Dianna1 dtownsend@unr.edu, Crosson, Amy C.2 acc245@psu.edu
Publikováno v:
Literacy Today (2411-7862). Jun2024, Vol. 41 Issue 4, p22-24. 3p.
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2019 Jan 01. 72(4), 463-473.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26801634
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2016 Nov 01. 60(3), 325-334.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44011389
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Townsend, Dianna, Kiernan, Darl
Publikováno v:
The Reading Teacher, 2015 Jul 01. 69(1), 113-118.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/24574721
Autor:
Townsend, Dianna
Publikováno v:
Journal of Adolescent & Adult Literacy, 2015 Feb 01. 58(5), 376-387.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/44009163
Autor:
Townsend, Dianna1 (AUTHOR) dtownsend@unr.edu, Barber, Ana Taboada2 (AUTHOR), Carter, Hannah1 (AUTHOR), Salas, Rachel1 (AUTHOR)
Publikováno v:
Reading Psychology. Nov-Dec2020, Vol. 41 Issue 8, p778-802. 25p.
Autor:
Nagy, William, Townsend, Dianna
Publikováno v:
Reading Research Quarterly, 2012 Jul 01. 47(3), 234-234.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/43497517