Zobrazeno 1 - 10
of 124
pro vyhledávání: '"Toussaint, Karen A."'
Autor:
Karen A. Toussaint, Heather L. Hughes, Susan M. Nichols, Metehan Kutlu, Kevin Callahan, Phoenix S. Ma, Smita Shukla Mehta, Hui Ting Wang
WOS: 000408391900003
Although social validation of the goals, methods, and outcomes of evidence-based practices (EBPs) in autism treatment is a significant factor in their selection and effective use, EBPs are typically identified on the basis o
Although social validation of the goals, methods, and outcomes of evidence-based practices (EBPs) in autism treatment is a significant factor in their selection and effective use, EBPs are typically identified on the basis o
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::068d9dfdfde308815962c85539693b2b
https://hdl.handle.net/11421/10320
https://hdl.handle.net/11421/10320
Publikováno v:
Behavior Analysis Digest International. Summer2010, Vol. 22 Issue 2, p7-8. 2p.
Publikováno v:
In Research in Developmental Disabilities 2009 30(5):910-926
Autor:
Bergmann, Samantha, Toussaint, Karen A., Niland, Haven, Sansing, Elizabeth M., Armshaw, Gabriel, Baltazar, Marla
Publikováno v:
Behavior Analysis in Practice (Springer Science & Business Media B.V.); Dec2021, Vol. 14 Issue 4, p1010-1046, 37p
Autor:
Northgrave, Jessie, Vladescu, Jason C., DeBar, Ruth M., Toussaint, Karen A., Schnell, Lauren K.
Publikováno v:
Behavior Analysis in Practice (Springer Science & Business Media B.V.); Jun2019, Vol. 12 Issue 2, p401-406, 6p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Toussaint, Karen A.
We taught three children with visual impairments to make tactual discriminations of the braille alphabet within a matching-to-sample format. That is, we presented participants with a braille character as a sample stimulus and they were to select the
Externí odkaz:
http://etd.lsu.edu/docs/available/etd-07072011-094115/
Autor:
Toussaint, Karen Ann
Degenerative visual impairments refer to conditions that result in the progressive loss of vision; several of these conditions have their onset during childhood. Nearly 3% of the school-aged population will experience vision loss that will require sp
Externí odkaz:
http://etd.lsu.edu/docs/available/etd-04142009-173520/