Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Tourist spending"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Abdelfettah daoudi, Dekkiche Djamel
Publikováno v:
مجلة الاجتهاد للدراسات القانونية والاقتصادية, Vol 8, Iss 3, Pp 15-36 (2019)
The objectif of this study is to examine the determinents of tourism demand in Algeria wich expressed by total tourism revenues, view of great importance in studying the factors affecting attracting tourists.by using an empirical study during the per
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b73a9545ef3948fba9317b8fd6e5d549
Publikováno v:
İstanbul Gelişim Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi, Vol 5, Iss 2, Pp 108-136 (2018)
20. yüzyılın ikinci yarısından itibaren turizm, dünya ekonomisinde en hızlı gelişen ve genişleyen endüstrilerden biri haline gelmiştir (Çımat ve Bahar, 2003; UNWTO, 2014). Birleşmiş Milletler Dünya Turizm Örgütü (UNWTO)’nün 201
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/14755f1e87ac4214b4eb5d0adb541096
Autor:
Rudkin, Simon, Sharma, Abhijit
Yes
This note highlights the value of using UQR for addressing the limitations inherent within previous methods involving conditional parameter distributions for spending analysis (QR and OLS). Using unique data and robust analysis using improve
This note highlights the value of using UQR for addressing the limitations inherent within previous methods involving conditional parameter distributions for spending analysis (QR and OLS). Using unique data and robust analysis using improve
Externí odkaz:
http://hdl.handle.net/10454/12963
Publikováno v:
Területi Statisztika / Regional Statistics - Hungarian Edition. 56(04):455-476
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=442342
Publikováno v:
Regional Statistics / Regional Statistics - English Edition. 6(01):193-216
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=442172
Autor:
Rosandić, Dragana
Turizam je već dugo vremena ključni pokretač hrvatskog gospodarstva. Turističke destinacije se međusobno natječu u cilju da privuku što više turista jer upravo njihova potrošnja pozitivno utječe na ekonomiju turizma. Republika Hrvatska zeml
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4123::df052916d43dc700c96458944e492e26
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477957
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:477957
Autor:
Papadeas, Aleksandros
Svjetska turistička organizacija definira turističku potrošnju kao količinu sredstava plaćenih radi stjecanja i konzumacije dobara, usluga i vrijednosti u svrhu vlastite potrebe ili kao poklon drugima povezano s turističkim putovanjem. Tehnolo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______4123::ada739a321e766320dd0f1cf735d9fab
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180152
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:191:180152