Zobrazeno 1 - 3
of 3
pro vyhledávání: '"Tourist destination service quality"'
Publikováno v:
Innovar: Revista de Ciencias Administrativas y Sociales, Vol 31, Iss 81 (2021)
Innovar, Volume: 31, Issue: 81, Pages: 35-48, Published: 03 AUG 2021
Innovar, Volume: 31, Issue: 81, Pages: 35-48, Published: 03 AUG 2021
RESUMEN El objetivo del presente artículo es realizar una revisión de literatura sobre la medición de la calidad del servicio en destinos turísticos a nivel internacional y para Colombia. Se identifican las escalas de medición más utilizadas po
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Tourism Challenges and Trends. 1(2):33-44
The study is related to the basic service quality dimensions in a tourist destination. It attempts to propose a set of dimensions of destination service quality and a quality measurement scale which can be used to measure the service quality in a tou