Zobrazeno 1 - 10
of 2 682
pro vyhledávání: '"Tourist Perception"'
Autor:
Zhang Wenzheng1 744742464@qq.com, Hu Yike2 563537280@qq.com
Publikováno v:
China City Planning Review. Sep2024, Vol. 33 Issue 3, p62-74. 13p.
Autor:
de Lima, Gabriela Dione Florêncio, author, Maracajá, Kettrin Farias Bem, author, Mondo, Tiago Savi, author
Publikováno v:
The Need for Sustainable Tourism in an Era of Global Climate Change: Pathway to a Greener Future
Publikováno v:
Tourism, Vol 34, Iss 1, Pp 109-120 (2024)
This study aims to examine the impact of accessibility and destination brand identity on Chinese wellness tourist perceptions. It considers Bama Yao autonomous district’s growth towards longevity tourism and contributes to empirical work on the Chi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/580be3e2f7934c8392c6ff212c0424df
Publikováno v:
Journal of Anhui Agricultural Sciences. 11/18/2024, Vol. 52 Issue 22, p124-129. 6p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Chinese Journal of Wildlife / Yesheng Dongwu Xuebao. 2024, Vol. 45 Issue 4, p849-858. 10p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Grigore Vasile HERMAN, Tudor CACIORA, Vasile GRAMA, Stefan BAIAS, Martha Omara Robert BEATÓN, Isobel GREEN, Thowayeb H. HASSAN, Gheorghe Codrut BULZ, Hanitra Sylvia ANDRIAMAMPIANINA, Maria GOZNER
Publikováno v:
Geo Journal of Tourism and Geosites, Vol 47, Iss 2, Pp 486-492 (2023)
Cultural events have a significant influence on the local economy. Cultural festivals can attract tourists, extend the tourist season and add vitality to a city. However, there is relatively little research on how festivals influence a destinat ion'
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/4cb9e9e7c85d4cde96791213a38e6f6e
Publikováno v:
The Emerald Handbook of Destination Recovery in Tourism and Hospitality