Zobrazeno 1 - 10
of 50
pro vyhledávání: '"Tourist Behaviors"'
Autor:
Warach Madhyamapurush
Publikováno v:
F1000Research, Vol 11 (2023)
Background The world economy was broken by the COVID-19 pandemic, which affected the coffee industry. The COVID-19 pandemic’s financial effects might influence equity markets and personal lives. This includes financial commodities like coffee, whic
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/36d1a8312b6a425796543b4a404d8046
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Warach Madhyamapurush
Publikováno v:
F1000Research, Vol 11 (2023)
Background: The world economy is affected by the coronavirus disease (COVID-19) pandemic, which affects the coffee industry. Coffee tourism is an emerging new type of tourism in Thailand that is formed in response to the growing demand from visitors
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/200c20ff77284af78966100cfb7acd7a
Publikováno v:
Land, Vol 11, Iss 10, p 1643 (2022)
Rich in history and culture, heritage sites often evoke stirring emotions and memories. We analyzed historical poetry using grounded theory and high-frequency word and semantic analysis to construct historic landscape images (HLIs) of the West Lake U
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/750424b46f4e43fd853c8d3ed68eab89
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Seweryn, Renata
Publikováno v:
Marketing i Zarządzanie / Marketing and Management. 44(3):177-187
Externí odkaz:
https://www.ceeol.com/search/article-detail?id=664408
Publikováno v:
African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, Vol 8, Iss 1 (2019)
This study aims to 1) to study the behaviors of tourists relating to historical tourism at Khao Phra Wihan national park in Sisaket province, 2) to survey the opinions of the tourists regarding the management, of historical tourism and 3) to better u
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/ba68bc54845c4721b7bc101bafdb37c8
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.