Zobrazeno 1 - 10
of 82
pro vyhledávání: '"Tourism strategies"'
Autor:
Mohammad Yahya, Anna N. Polukhina
Publikováno v:
Proceedings on Engineering Sciences, Vol 6, Iss 3, Pp 1057-1068 (2024)
This article studied and analyzed the reality of the domestic tourism sector in Russia by using the strategic planning approach. First, the current situation of the tourism sector in Russia was studied. Then the concept of domestic tourism and strate
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/068062e9c0384e65b9bc02a7f94ab734
Autor:
Nyashadzashe Chiwawa, Henry Wissink
Publikováno v:
African Journal of Hospitality, Tourism and Leisure, Vol 12, Iss 3, Pp 1163-1175 (2023)
This article explores the significance of promoting sustainable tourism to stimulate local and regional development in South Africa, focusing on unlocking economic potential through responsible tourism strategies. South Africa’s abundant natural an
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/78a7ff60bc414ce0984a410f2560e811
Autor:
Barbhuiya, Mahfuzuar Rahman
Publikováno v:
International Journal of Tourism Cities, 2020, Vol. 7, Issue 3, pp. 702-724.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJTC-08-2019-0148
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Dugalić Sretenka
Publikováno v:
Sport - Nauka i Praksa, Vol 10, Iss 2, Pp 85-96 (2020)
Tourism is an important base of the country's socio-economic and cultural development. Tourism development strategies involve factors that the society applies to make the best use of its benefits or neutralize the problems it creates in their economi
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/9c8171f125ba49fe9601cee26df441f0
Autor:
asghar heidari
Publikováno v:
مطالعات رسانههای نوین, Vol 7, Iss 28 (2021)
The purpose of this study provides a model for tourism development strategies using new media in regard of 20 year vision deed to investigate the function and characteristics of new media in society and tourism strategy, 20 year vision (2025), touris
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/cffa65daeb3f451a95b7c5cbfbdd02f0
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
GABRIEL SANDA
Publikováno v:
Analele Universităţii Constantin Brâncuşi din Târgu Jiu : Seria Economie, Vol 1, Iss 3, Pp 185-188 (2016)
The main objective is to become an important tourist destination not only for Romanian tourists, but also for foreigners. The only way to do that is to create long term strategies which determine competitive advantages for the destination. The aim
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/721cdec66ad6487b862ee7a22fdfd699
Autor:
Bekmurodova F.A
This article discusses the export and trade of tourism not only in the economic sphere, but also in the social, humanitarian and other spheres, the impact of each sphere on the tourism trade, the role of psychological factors in growth dynamics, the
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_dedup___::1e2d0bc60fc61f5a2ce552752b9bd461