Zobrazeno 1 - 10
of 39 359
pro vyhledávání: '"Tourism Tourism"'
Publikováno v:
Worldwide Hospitality and Tourism Themes, 2023, Vol. 15, Issue 5, pp. 497-506.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/WHATT-06-2023-0078
Publikováno v:
Физическая культура. Спорт. Туризм. Двигательная рекреация, Vol 9, Iss 2 (2024)
This article considers tourism from the point of view of the means of cognition of the world, as well as the concept of tourism, its features, relevance in modern society, new directions and types.
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/3788ae9506c2458caff9893045771edb
Autor:
O’Connor, Peter
Publikováno v:
Tourism Review, 2023, Vol. 78, Issue 2, pp. 339-343.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TR-09-2022-0431
Autor:
Viglia, Giampaolo, Acuti, Diletta
Publikováno v:
Tourism Review, 2022, Vol. 78, Issue 2, pp. 321-325.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TR-07-2022-0326
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gubaye Assaye Alamineh
Publikováno v:
Cogent Arts & Humanities, Vol 9, Iss 1 (2022)
COVID-19 outbreak has affected several sectors globally, including tourism. As different shreds of evidence show, the contributions of tourism to human beings have been plagued by the incidence of disease and violent conflict at different times and a
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/e815f18231c849c2ba47a2bf5cc10124
Publikováno v:
نشریه جغرافیا و برنامهریزی, Vol 25, Iss 75, Pp 193-205 (2021)
Introduction According to villagers' perspective on creative tourism, the common definition is that local residents should be proud of the creative space of the village, accept active participation in tourism development programs, and have an appropr
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/a6b6090ade074a2c8b26e32d56035e12
Autor:
Naser Al Saltani
Publikováno v:
Maǧallaẗ Al-Turāṯ wa Al-Taṣmīm, Vol 1, Iss 1, Pp 76-99 (2021)
The evidence for the tourism act and its relationship to the media work is not to deal with a topic that defines the conditional relationship between the tourism model and the media work to clarify the relationship on the one hand and the importance
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/789769f5791e4191a187478f94c0c1f7
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.