Zobrazeno 1 - 10
of 23
pro vyhledávání: '"Toukabri, Maher"'
Autor:
Chaabi, Antar1 chaabiantar@yahoo.fr, Toukabri, Maher2 maher.toukab@nbu.edu.sa
Publikováno v:
International Journal of Professional Business Review (JPBReview). 2024, Vol. 9 Issue 11, p1-29. 29p.
Autor:
Toukabri, Maher1 (AUTHOR) maher_toukabri@yahoo.fr;
Publikováno v:
Journal of International Food & Agribusiness Marketing. Oct2024, p1-27. 27p. 1 Illustration.
Autor:
Toukabri, Mohamed1,2 (AUTHOR) tomohamed@kku.edu.sa, Toukabri, Maher3 (AUTHOR)
Publikováno v:
Systemic Practice & Action Research. Oct2023, Vol. 36 Issue 5, p725-753. 29p.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Toukabri, Maher Taib1 (AUTHOR), Ettis, Saïd Aboubaker2 (AUTHOR)
Publikováno v:
International Journal of E-Business Research. Apr-Jun2021, Vol. 17 Issue 2, p1-16. 16p.
Autor:
Ghali-Zinoubi, Zohra, Toukabri, Maher
Publikováno v:
In Trends in Food Science & Technology August 2019 90:175-179
Autor:
Toukabri Maher, Ghali Zohra
Publikováno v:
International Journal of ADVANCED AND APPLIED SCIENCES. 4:28-39
Autor:
Ghali, Zohra1, Toukabri, Maher2
Publikováno v:
Revue des Sciences de Gestion. mar-apr2015, Issue 272, p95-108. 14p.
Autor:
Toukabri, Maher, Gharbi, Abderrazak
Publikováno v:
International Journal of Social Ecology and Sustainable Development; December 2021, Vol. 13 Issue: 1 p1-9, 9p
Autor:
Toukabri Maher
Publikováno v:
Middle East J. of Management. 6:51
Marketers have always been struggling for ways to heighten the consumers' confidence. The present study extends this perspective through an analysis of the confidence process occurring in a sales point. It hence aims at examining the effects of both