Zobrazeno 1 - 10
of 144
pro vyhledávání: '"Tosto, C."'
Publikováno v:
In Composites Part B 15 April 2024 275
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Sanches-Ferreira M., Alves S., Silveira-Maia M., Santos M., Tosto C., Chifari A., McGee C., Savio N.L., Bilanin S., Merlo G.
Publikováno v:
Journal of educational research (Online) 10 (2021): 241–259. doi:10.12973/EU-JER.10.1.241https://doi.org/10.12973/eu-jer.10.1.241
info:cnr-pdr/source/autori:Sanches-Ferreira M.; Alves S.; Silveira-Maia M.; Santos M.; Tosto C.; Chifari A.; McGee C.; Savio N.L.; Bilanin S.; Merlo G./titolo:A Systematic Review of Behavioral Interventions for Elementary School Children with Social, Emotional and Behavioral Difficulties: Contributions from Single-Case Research Studies/doi:10.12973%2FEU-JER.10.1.241https:%2F%2Fdoi.org%2F10.12973%2Feu-jer.10.1.241/rivista:Journal of educational research (Online)/anno:2021/pagina_da:241/pagina_a:259/intervallo_pagine:241–259/volume:10
info:cnr-pdr/source/autori:Sanches-Ferreira M.; Alves S.; Silveira-Maia M.; Santos M.; Tosto C.; Chifari A.; McGee C.; Savio N.L.; Bilanin S.; Merlo G./titolo:A Systematic Review of Behavioral Interventions for Elementary School Children with Social, Emotional and Behavioral Difficulties: Contributions from Single-Case Research Studies/doi:10.12973%2FEU-JER.10.1.241https:%2F%2Fdoi.org%2F10.12973%2Feu-jer.10.1.241/rivista:Journal of educational research (Online)/anno:2021/pagina_da:241/pagina_a:259/intervallo_pagine:241–259/volume:10
Challenges arising from the classroom behavioral management of students with social, emotional and behavioral difficulties are a concern for educational professionals. The purpose of this study is to review common elements of behavior interventions f
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::fa31badc6b71ddc204ef3f982cc05170
http://www.scopus.com/record/display.url?eid=2-s2.0-85099857523&origin=inward
http://www.scopus.com/record/display.url?eid=2-s2.0-85099857523&origin=inward
Objective: Recent research has suggested that problematic smartphone use is associated with several psychological factors and that mobile apps and smartphone-related behavior (i.e. selfi e behavior) may encourage the development of problematic smartp
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3658::84ee8c4f1ca54147aa6e44e9b2e81daa
http://hdl.handle.net/10447/400318
http://hdl.handle.net/10447/400318
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
International STEP by STEM association conference 2019 (ISSA 2019), Leiden, Netherland, 17/06/2019, 19/06/2019
info:cnr-pdr/source/autori:Chiazzese G., Merlo G., Mangina E., Treacy R., Tosto C., Chifari A/congresso_nome:International STEP by STEM association conference 2019 (ISSA 2019)/congresso_luogo:Leiden, Netherland/congresso_data:17%2F06%2F2019, 19%2F06%2F2019/anno:2019/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine
info:cnr-pdr/source/autori:Chiazzese G., Merlo G., Mangina E., Treacy R., Tosto C., Chifari A/congresso_nome:International STEP by STEM association conference 2019 (ISSA 2019)/congresso_luogo:Leiden, Netherland/congresso_data:17%2F06%2F2019, 19%2F06%2F2019/anno:2019/pagina_da:/pagina_a:/intervallo_pagine
No abstract
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=cnr_________::e3e290d26e8f5c00028872186f581e8f
https://publications.cnr.it/doc/442801
https://publications.cnr.it/doc/442801
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.