Zobrazeno 1 - 10
of 151
pro vyhledávání: '"Torres, JE"'
Autor:
Manzo, BO, Torres, JE, Cabrera, JD, Lozada, E, Emiliani, E, Sepulveda, F, Morales, C, Morales, I, Sanchez, HM
Publikováno v:
WORLD JOURNAL OF UROLOGY
r-IIB SANT PAU. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Biomédica Sant Pau
instname
r-IIB SANT PAU. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Biomédica Sant Pau
instname
Purpose To evaluate the learning curve of the simplified fluoroscopic biplanar (0-90o) puncture technique for percutaneous nephrolithotomy. Methods We prospectively evaluated patients with renal stones treated with percutaneous nephrolithotomy by a s
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=RECOLECTA___::7417ad320e8f3693475f5d64979345f7
https://iibsantpau.fundanetsuite.com/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=4903
https://iibsantpau.fundanetsuite.com/Publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=4903
Autor:
Burner, Elizabeth, Zhang, Mark, Terp, Sophie, Ford Bench, Kelsey, Lee, Joshua, Lam, Chun Nok, Torres, Jesus R, Menchine, Michael, Arora, Sanjay
Publikováno v:
JMIR mHealth and uHealth, Vol 8, Iss 6, p e17557 (2020)
BackgroundEmergency department (ED) patients have high rates of risky alcohol use, and an ED visit offers an opportunity to intervene. ED-based screening, brief intervention, and referral to treatment (SBIRT) reduces alcohol use and health care costs
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b8380e8901e5403b9b50bf224482017a
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.