Zobrazeno 1 - 10
of 598
pro vyhledávání: '"Torrance Tests of Creative Thinking"'
Publikováno v:
Cogent Education, Vol 11, Iss 1 (2024)
The importance of programs that develop the thinking skills of students has been emphasized by many educational researchers. However, the majority of these studies have focused on developing these skills of gifted students and of students in public s
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/25ce86f4a8154d38a09ec4724fe1594c
Publikováno v:
Journal of Creativity, Vol 33, Iss 3, Pp 100065- (2023)
This exploratory research investigated the creative abilities of OpenAI's large language model, ChatGPT, based on the GPT-4 architecture, as assessed by the Torrance Tests of Creative Thinking. In comparison to human samples and a national percentile
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/8f092ccc969840d181456110ec35bc2c
Publikováno v:
Education Sciences, Vol 13, Iss 12, p 1195 (2023)
Creative thinking as a 21st century skill is fundamental to human development and a catalyst for innovation. Researchers frequently study it as it encourages students to analyze, synthesize, and evaluate information from different angles, vital for m
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/60fd754866b643c587f737cf72a3b380
What do educators need to know about the Torrance Tests of Creative Thinking: A comprehensive review
Publikováno v:
Frontiers in Psychology, Vol 13 (2022)
One of the most important questions that educators try to answer is how to prepare new generations of students for an unpredictable future. Students need to learn several skills, such as creativity, critical thinking, collaboration, and communication
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/b5a3680c89f94c45a5127f577921780c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Educational Technology & Society, 2016 Jul 01. 19(3), 207-220.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/jeductechsoci.19.3.207