Zobrazeno 1 - 10
of 60
pro vyhledávání: '"Torp, Kari"'
Autor:
Fisher, Brian T., Kavcic, Marko, Li, Yimei, Seif, Alix E., Bagatell, Rochelle, Huang, Yuan-Shung, Zaoutis, Theoklis, Torp, Kari, Leckerman, Kateri H., Aplenc, Richard
Publikováno v:
Clinical Infectious Diseases, 2014 Feb . 58(4), 502-508.
Externí odkaz:
http://dx.doi.org/10.1093/cid/cit781
Autor:
Kavcic, Marko, Fisher, Brian T., Li, Yimei, Seif, Alix E., Torp, Kari, Walker, Dana M., Huang, Yuan-Shung, Lee, Grace E., Tasian, Sarah K., Vujkovic, Marijana, Bagatell, Rochelle, Aplenc, Richard
Clinical trials in pediatric acute myeloid leukemia (AML) determine induction regimen standards. However, these studies lack the data necessary to evaluate mortality trends over time and differences in resource utilization between induction regimens.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::e1b119b35575da88ccddf9143e3f4e19
https://europepmc.org/articles/PMC3648620/
https://europepmc.org/articles/PMC3648620/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.