Zobrazeno 1 - 10
of 83
pro vyhledávání: '"Torkar, G."'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
In this article (Sá-Pinto et al. 2021) the statement in the Funding information section was incorrectly given as “This paper is a result of a collaborative work of researchers participating in the EuroScitizen CA17127, European Funded project (Wor
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::97e6f3851c66d7cc29d93aa6960b003f
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3058376
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3058376
Background: Investigations of evolution knowledge and acceptance and their relation are central to evolution education research. Ambiguous results in this field of study demonstrate a variety of measuring issues, for instance differently theorized co
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2127::791a121ad149ce8b59bcbc940dd4cfee
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3058379
https://pergamos.lib.uoa.gr/uoa/dl/object/uoadl:3058379
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
The purpose of this study was to investigate attitudes of students, in particular primary school and biology pre-service teachers, towards specific animals in order to determine principal reasons for (dis) liking them. The sample consisted of 309 uni
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.