Zobrazeno 1 - 10
of 28
pro vyhledávání: '"Topaz CM"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2024 Nov 25; Vol. 19 (11), pp. e0314701. Date of Electronic Publication: 2024 Nov 25 (Print Publication: 2024).
Autor:
Topaz CM; Department of Humanities, Williams College, Williamstown, MA 01267, USA.; Institute for the Quantitative Study of Inclusion, Diversity, and Equity, Williamstown, MA 01267, USA.; Department of Applied Mathematics, University of Colorado, Boulder, CO 80309, USA., Garcia Nueva B; Department of Humanities, Williams College, Williamstown, MA 01267, USA., Izidro de Souza P; Department of Humanities, Williams College, Williamstown, MA 01267, USA., Schumann J; Department of Humanities, Williams College, Williamstown, MA 01267, USA., Shvedova L; Department of Humanities, Williams College, Williamstown, MA 01267, USA., Cai X; Department of Humanities, Williams College, Williamstown, MA 01267, USA., Ning S; Department of Humanities, Williams College, Williamstown, MA 01267, USA.
Publikováno v:
PNAS nexus [PNAS Nexus] 2024 Aug 23; Vol. 3 (9), pp. pgae364. Date of Electronic Publication: 2024 Aug 23 (Print Publication: 2024).
Autor:
Sanford EM; Department of Psychological & Brain Sciences, Johns Hopkins University., Topaz CM; Department of Complex Systems, Williams College., Halberda J; Department of Psychological & Brain Sciences, Johns Hopkins University.
Publikováno v:
Cognitive science [Cogn Sci] 2024 Feb; Vol. 48 (2), pp. e13409.
Autor:
Hatfield N; Pennsylvania State University, University Park, PA 16802, USA., Brown N; Pennsylvania State University, University Park, PA 16802, USA., Topaz CM; Institute for the Quantitative Study of Inclusion, Diversity, and Equity, Williamstown, MA 01267, USA.; Williams College, Williamstown, MA 01267, USA.
Publikováno v:
PNAS nexus [PNAS Nexus] 2022 Sep 28; Vol. 1 (4), pp. pgac167. Date of Electronic Publication: 2022 Sep 28 (Print Publication: 2022).
Autor:
Miller E; Department of Mathematics and Statistics, Williams College, Williamstown, MA, United States of America., Martin BD; Department of Statistics, University of Washington, Seattle, WA, United States of America., Topaz CM; Department of Mathematics and Statistics, Williams College, Williamstown, MA, United States of America.; Institute for the Quantitative Study of Inclusion, Diversity, and Equity, Williamstown, MA, United States of America.
Publikováno v:
PloS one [PLoS One] 2022 Jan 19; Vol. 17 (1), pp. e0262255. Date of Electronic Publication: 2022 Jan 19 (Print Publication: 2022).