Zobrazeno 1 - 10
of 64
pro vyhledávání: '"Topal, Z"'
Publikováno v:
Neuropsychiatric Disease and Treatment, Vol Volume 14, Pp 2039-2046 (2018)
Zehra Topal,1 Nuran Demir Samurcu,2 Sarper Taskiran,3 Ali Evren Tufan,4 Bengi Semerci5 1Department of Child and Adolescent Psychiatry, Hakkari State Hospital, Hakkari, Turkey; 2Department of Child and Adolescent Psychiatry, Izzet Baysal Hospital for
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/313a64b0d62f4754bb58af53231ebd8c
Autor:
Kutuk, MO, Tufan, E, Gokcen, C, Kilicaslan, F, Karadag, M, Mutluer, T, Yektas, C, Coban, N, Kandemir, H, Buber, A, Coskun, S, Acikbas, U, Guler, G, Topal, Z, Celik, F, Altintas, E, Giray, A, Aka, Y, Kutuk, O
ERRATIONS; RECEPTORS; RISK; CNS Autism Spectrum Disorder (ASD) is a complex neurodevelopmental disorder characterized by impairments in communication and social interaction as well as restricted interests and repetitive behaviors. The pathogenesis of
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::ddd6629e0b1779dea5a2fb9b538914ba
Autor:
Kutuk, MO, Tufan, AE, Kilicaslan, F, Mutluer, T, Gokcen, C, Karadag, M, Yektas, C, Kandemir, H, Buber, A, Aksu, GG, Topal, Z, Giray, A, Celik, F, Acikbas, U, Kutuk, O
Immune dysregulation may be important in the etiology of obsessive-compulsive and related disordersandbody-focusedrepetitivebehaviors, such as Trichotillomania (TTM). The role of inflammation and inflammatory markers in TTM has received relatively li
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3566::a8a9d2923bc9ed2b65802ee26ea8901c
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.