Zobrazeno 1 - 10
of 57
pro vyhledávání: '"Tonev, Simon"'
Autor:
Mahaffey, Kenneth W., Tonev, Simon T., Spinler, Sarah A., Levine, Glenn N., Gallo, Richard, Ducas, John, Goodman, Shaun G., Antman, Elliott M., Becker, Richard C., Langer, Anatoly, White, Harvey D., Aylward, Philip E., Col, Jacques J., Ferguson, James J., Califf, Robert M.
Publikováno v:
In International Journal of Cardiology 4 March 2010 139(2):123-133
Autor:
Kennard, Betsy D., Silva, Susan G., Tonev, Simon, Rohde, Paul, Hughes, Jennifer L., Vitiello, Benedetto, Kratochvil, Christopher J., Curry, John F., Emslie, Graham J., Reinecke, Mark, March, John
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry February 2009 48(2):186-195
Autor:
Garrett, Amy, Penniman, Lauren, Epstein, Jeffery N., Casey, B.J., Hinshaw, Stephen P., Glover, Gary, Tonev, Simon, Vitolo, Alan, Davidson, Matt, Spicer, Julie, Greenhill, Laurence L., Reiss, Allan L.
Publikováno v:
In Journal of the American Academy of Child & Adolescent Psychiatry November 2008 47(11):1321-1328
Autor:
Epstein, Jeffery N., Casey, B.J., Tonev, Simon T., Davidson, Matthew, Reiss, Allan L., Garrett, Amy, Hinshaw, Stephen P., Greenhill, Laurence L., Vitolo, Alan, Kotler, Lisa A., Jarrett, Matthew A., Spicer, Julie
Publikováno v:
In Psychiatry Research: Neuroimaging 2007 155(1):75-82
Autor:
Rohde, Paul, Silva, Susan G., Tonev, Simon T., Kennard, Betsy D., Vitiello, Benedetto, Kratochvil, Christopher J., Reinecke, Mark A., Curry, John F., Simons, Anne D., March, John S.
The Treatment for Adolescents With Depression Study evaluated fluoxetine (FLX), cognitive behavioral therapy (CBT), and FLX/CBT combination (COMB) vs pill placebo in 439 adolescents with major depressive disorder. Treatment consisted of 3 stages: (1)
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::0ca0d59f2726a938a3657a5a4e1ccf36
https://europepmc.org/articles/PMC2587406/
https://europepmc.org/articles/PMC2587406/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.