Zobrazeno 1 - 10
of 755
pro vyhledávání: '"Tondo, L."'
Autor:
Baldessarini, R.J., Tondo, L.
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 15 June 2020 271:66-73
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders 1 April 2020 266:760-765
Publikováno v:
In European Psychiatry January 2017 39:80-85
Publikováno v:
In Journal of Affective Disorders October 2013 151(1):105-110
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Scott, J., Etain, B., Manchia, M., Brichant-Petitjean, C., Geoffroy, P. A., Schulze, T., Alda, M., Bellivier, F., Amare, A., Ardau, R., Backlund, L., Baune, B., Barboza, A., Benabarre, A., Chaumette, B., Chen, H., Chillotti, C., Clark, S., Colom, F., Del Zompo, M., Dalkner, N., Dantas, C., Ferentinos, P., Garnham, J., Jamain, S., Jimenez, E., Khan, J. -P., Kuo, P., Lavebratt, C., Maj, M., Millischer, V., Monteleone, P., Pisanu, C., Potash, J., Reif, A., Reininghaus, E., Schalling, M., Schofield, P., Schubert, K., Severino, G., Slaney, C., Smith, D., Squassina, A., Tondo, L., Vieta, E., Witt, S.
Publikováno v:
Bipolar Disorders. 22:255-265
Objectives The Retrospective Assessment of the Lithium Response Phenotype Scale (Alda scale) is the most widely used clinical measure of lithium response phenotypes. We assess its performance against recommended psychometric and clinimetric standards
Autor:
Tondo, L.1,2,3 ltondo@aol.com, Vázquez, G. H.1,4, Pinna, M.3, Vaccotto, P. A.5, Baldessarini, R. J.1,2
Publikováno v:
Acta Psychiatrica Scandinavica. Sep2018, Vol. 138 Issue 3, p243-252. 10p. 5 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.