Zobrazeno 1 - 10
of 308
pro vyhledávání: '"Tommasetti, A."'
Publikováno v:
Sustainability Accounting, Management and Policy Journal, 2023, Vol. 15, Issue 5, pp. 1178-1209.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/SAMPJ-04-2022-0214
Publikováno v:
Accounting, Auditing & Accountability Journal, 2023, Vol. 36, Issue 6, pp. 1665-1694.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/AAAJ-06-2022-5883
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Pacific Accounting Review, 2021, Vol. 33, Issue 5, pp. 625-635.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/PAR-09-2020-0138
Autor:
Laranja Ribeiro, Marcos Paulo, Tommasetti, Roberto, Gomes, Monica Zaidan, Castro, Aline, Ismail, André
Publikováno v:
In Cleaner Engineering and Technology July 2021 3
Publikováno v:
The TQM Journal, 2020, Vol. 33, Issue 3, pp. 545-567.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/TQM-04-2020-0070
Autor:
Junger da Silva, Raphael, Tommasetti, Roberto, Zaidan Gomes, Monica, da Silva Macedo, Marcelo Alvaro
Publikováno v:
Higher Education, Skills and Work-Based Learning, 2020, Vol. 11, Issue 2, pp. 471-486.
Autor:
Junger da Silva, Raphael, Tommasetti, Roberto, Zaidan Gomes, Monica, da Silva Macedo, Marcelo Álvaro
Publikováno v:
International Journal of Sustainability in Higher Education, 2020, Vol. 21, Issue 2, pp. 228-243.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/IJSHE-07-2019-0232
Autor:
Tommasetti, Roberto, da Silva Macedo, Marcelo Á., Azevedo de Carvalho, Frederico A., Barile, Sergio
Publikováno v:
Journal of Family Business Management, 2019, Vol. 10, Issue 1, pp. 40-57.
Externí odkaz:
http://www.emeraldinsight.com/doi/10.1108/JFBM-04-2019-0020
Autor:
Roberto Tommasetti, Rodrigo de Oliveira Leite, Vinicius Mothé Maia, Marcelo Alvaro da Silva Macedo
Publikováno v:
SAGE Open, Vol 11 (2021)
Despite the relevant economic and reputational impact of fraud, research in this field remains fragmented. This study aims to create a new framework for accounting fraud, defining its main components from the social media user’s perspective. In ter
Externí odkaz:
https://doaj.org/article/f9f3ae0f6e74443b817252b9fc51b772