Zobrazeno 1 - 10
of 253
pro vyhledávání: '"Tomietto, M."'
Publikováno v:
In International Journal of Medical Informatics March 2023 171
Autor:
Ropponen, P., Kamau, S., Koskenranta, M., Kuivila, H., Oikarainen, A., Isakov, T., Tomietto, M., Mikkonen, K.
Publikováno v:
In Nurse Education Today January 2023 120
Autor:
Jarva, E. (Erika), Oikarinen, A. (Anne), Andersson, J. (Janicke), Tomietto, M. (Marco), Kääriäinen, M. (Maria), Mikkonen, K. (Kristina)
Background: Healthcare professionals’ digital health competence is an important phenomenon to study as healthcare practices are changing globally. Recent research aimed to define this complex phenomenon and identify the current state of healthcare
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::6c723ca8939aa8f298bf180d42158bcd
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023032232810
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023032232810
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tomietto, M. (Marco), Oikarinen, A. (Anne), Tuomikoski, A.-M. (Anna-Maria), Kärsämänoja, T. (Taina), Oikarainen, A. (Ashlee), Juntunen, J. (Jonna), Kuivila, H.-M. (Heli-Maria), Kääriäinen, M. (Maria), Mikkonen, K. (Kristina)
Aim: To test a model of clinical learning that focuses on the role of the ward manager. Background: The ward manager’s role in supporting clinical learning indirectly focuses on the ward climate connected to students’ clinical placements. In this
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::9aa0e828e277ab9eafdeeea86199184e
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022030922613
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2022030922613
Autor:
Mikkonen, K. (Kristina), Utsumi, M. (Momoe), Tuomikoski, A.-M. (Anna-Maria), Tomietto, M. (Marco), Miha Kaučič, B. (Boris), Riklikiene, O. (Olga), Vizcaya-Moreno, F. (Flores), Nakaoka, A. (Akiko), Yamakawa, M. (Miyae), Inoue, M. (Mitsuyo), Yayama, S. (So), Pérez-Cañaveras, R. M. (Rosa M.), Filej, B. (Bojana), Kääriäinen, M. (Maria)
Publikováno v:
JPN J NURS SCI
r-ISABIAL. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Biomédica y Sanitaria de Alicante
instname
r-ISABIAL. Repositorio Institucional de Producción Científica del Instituto de Investigación Biomédica y Sanitaria de Alicante
instname
AIMS: This study aimed to explore mentoring competence in nursing student mentors during clinical practice by identifying different mentor profiles and connections between different competence areas among five European countries and Japan. METHODS: T
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::872ab5ca8b8d951fd7d7f84915193897
https://fundanet.isabial.san.gva.es/publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=8810
https://fundanet.isabial.san.gva.es/publicaciones/ProdCientif/PublicacionFrw.aspx?id=8810
Autor:
Kamau, S. (Suleiman), Koskenranta, M. (Miro), Kuivila, H. (Heli), Oikarainen, A. (Ashlee), Tomietto, M. (Marco), Juntunen, J. (Jonna), Tuomikoski, A.-M. (Anna-Maria), Mikkonen, K. (Kristina)
Aims: The aim of this umbrella review was to establish recent evidence on integration strategies and models to support transition and adaptation of culturally and linguistically diverse nursing staff into healthcare environments. Design: Umbrella rev
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______2423::ebdca1bbe7c3617549d14a7d70a64843
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023061656081
http://urn.fi/urn:nbn:fi-fe2023061656081
Autor:
Palese, A., Bulfone, G., Venturato, E., Urli, N., Bulfone, T., Zanini, A., Fabris, S., Tomietto, M., Comisso, I., Tosolini, C., Zuliani, S., Dante, A.
Publikováno v:
In Nurse Education Today May 2012 32(4):422-426