Zobrazeno 1 - 10
of 78
pro vyhledávání: '"Tomé, V"'
Autor:
Tomé, V., Abreu, B. De
Seventeen workshops on STEAM and Media Literacy, involving 500 children aged 3-10, their families and other community members, in a pandemic context, was the end result of the third phase of the ‘Digital Citizenship Academy’. This community-based
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1199::40861c0ab5f0713e7d715592cd935ae6
https://hdl.handle.net/10071/27929
https://hdl.handle.net/10071/27929
Publikováno v:
Revista Portuguesa de Filosofia, 2010 Jan 01. 66(2), 323-340.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41354793
Autor:
Marques, M. S., Bacelar-Nicolau, H., Tomé, V., Oliveira, A., Maio, P., Ferreira, J. G., Ferreira, A. Sousa, Dias, O., Fonseca, J., Frade, P.
Publikováno v:
Revista Portuguesa de Filosofia, 2010 Jan 01. 66(2), 427-459.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41354800
Autor:
Tomé, V., Marques, M. S.
Publikováno v:
Revista Portuguesa de Filosofia, 2010 Jan 01. 66(2), 283-321.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/41354792
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Gillen, Julia, Matsumoto, M, Aliagas, C, Bar-lev, Y, Clark, A, Flewitt, Rosie, Jorge, A, Kumpulainen, K, Marsh, J, Morgade, M, Pacheco, R, Poveda, D, Sairanen, H, Sandberg, H, Scott, F, Sjöberg, U, Sundin, E, Tigane, I, Tomé, V
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______128::d4e8a8c9505cd6a95a54c6d04c133a73
https://e-space.mmu.ac.uk/624239/
https://e-space.mmu.ac.uk/624239/
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.