Zobrazeno 1 - 10
of 76
pro vyhledávání: '"Tom, Irene"'
Autor:
Tom, Irene, Pham, Victoria C., Katschke, Kenneth J., Li, Wei, Liang, Wei-Ching, Gutierrez, Johnny, Young, Andrew Ah, Figueroa, Isabel, Eshghi, Shadi Toghi, Lee, ChingWei V., Kanodia, Jitendra, Snipas, Scott J., Salvesen, Guy S., Lai, Phillip, Honigberg, Lee, van Lookeren Campagne, Menno, Kirchhofer, Daniel, Baruch, Amos, Lill, Jennie R.
Publikováno v:
Proceedings of the National Academy of Sciences of the United States of America, 2020 May 01. 117(18), 9952-9963.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/26930035
Autor:
Nickerson, Kelsey R., Tom, Irene, Cortés, Elena, Abolafia, Jane R., Özkan, Engin, Gonzalez, Lino C., Jaworski, Alexander
Publikováno v:
bioRxiv
Axon pathfinding is controlled by attractive and repulsive molecular cues that activate receptors on the axonal growth cone, but the full repertoire of axon guidance molecules remains unknown. The vertebrate DCC receptor family contains the two close
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=pmid________::caac2a5fd6dd10c61e8768b8a59cfb81
https://europepmc.org/articles/PMC10312737/
https://europepmc.org/articles/PMC10312737/
Autor:
Jaworski, Alexander, Tom, Irene, Tong, Raymond K., Gildea, Holly K., Koch, Alexander W., Gonzalez, Lino C., Tessier-Lavigne, Marc
Publikováno v:
Science, 2015 Nov . 350(6263), 961-965.
Externí odkaz:
http://www.jstor.org/stable/24740843
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tom��, Irene
Este artigo tem como objetivo descrever pressupostos sobre os cursos massivos abertos em linha ��� MOOCs. As institui����es de ensino ou de forma����o, quer p��blicas ou privadas, ao implementarem estrat��gias de desenvo
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::b278ee98d412c6af83cb8c880d99a840
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Haddick, Patrick C. G.1, Tom, Irene2, Luis, Elizabeth2, Quiñones, Gabriel2, Wranik, Bernd J.2, Ramani, Sree R.2, Stephan, Jean-Philippe2, Tessier-Lavigne, Marc1, Gonzalez, Lino C.2 gonzalez.lino@gene.com
Publikováno v:
PLoS ONE. Jan2014, Vol. 9 Issue 1, p1-12. 12p.