Zobrazeno 1 - 10
of 44
pro vyhledávání: '"Tolonen, Anna Kaisa"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Frizelle, Pauline1 p.frizelle@ucc.ie, Tolonen, Anna-Kaisa2, Tulip, Josie3, Murphy, Carol-Anne4, Saldana, David5, McKean, Cristina3
Publikováno v:
Journal of Speech, Language & Hearing Research. Aug2021, Vol. 64 Issue 8, p3253-3288. 36p. 1 Diagram, 21 Charts, 1 Graph.
Autor:
Frizelle, Pauline1 p.frizelle@ucc.ie, Tolonen, Anna-Kaisa2, Tulip, Josie3, Murphy, Carol-Anne4, Saldana, David5, McKean, Cristina3
Publikováno v:
Language, Speech & Hearing Services in Schools. Apr2021, Vol. 52 Issue 2, p738-754. 17p. 1 Chart.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Thordardottir, Elin, Topbaş, Seyhun, Argus, Reili, Blahova, Veronika, Bulut, Talat, Camilleri, Bernard, Castro, Ana, Czaplewska, Ewa, Dabašinskienė, Ineta, Daniela, Linda, Dulcic, Adinda, Esposito, Anna, Gheorghita, Daniela, Grech, Helen, Håkansson, Gisela, Jalali-Moghadam, Niloufar, Karpava, Sviatlana, Krivickaite-Leisiene, Egle, Laasonen, Marja, Law, James, Lyons, Rena, Novogrodsky, Rama, Pereira, Fatima, Ringblom, Sylvia Nieva Natasha, Rodríguez Ortiz, Isabel de los Reyes, Smolander, Sini, Stavrakaki, Stavroula, Tolonen, Anna Kaisa, Topbas, Seyhun, Vogindroukas, Ioannis, Zajdo, Krisztina, Zegan, Georgeta, Bachmura, Roksana, Dornstaude, Melanie, Kambanaros, Maria, Keij, Brigitta, Kement, Nurcan, Klatte, Inge, Kraljević, Jelena Kuvač, Kütt, Andra, Makausikiniene, Vilma, Matic, Ana, Nieva, Silvia, Novodgrodsky, Rama, Skubala, Katarzyna, Stankova, Margarita, Theodorou, Elena
Publikováno v:
Journal of Communication Disorders. 89:106057
Public awareness of language impairment in childhood (Developmental Language Disorder (DLD)) has been identified as an important determiner of research and clinical service delivery, yet studies directly assessing public awareness are lacking. This s
Autor:
Tolonen, Anna-Kaisa
Tutkimusten mukaan liike edistää oppimista. Aistihavainnejärjestelmään perustuvan oppimistyyliteorian mukaan tietoa vastaanotetaan, käsitellään ja tallennetaan visuaalisen, auditiivisen ja kinesteettisen kanavan kautta. Havainnekanavia käyte
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1222::786a21ed2d29e5cc541c0fa8a4b46e97
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201803211805
http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201803211805
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.