Zobrazeno 1 - 10
of 17
pro vyhledávání: '"Tollini, M"'
Autor:
Palese, A, Randon, R, Altini, P, Benaglio, C, Bevilacqua, A, Canzan, F, Dal Ponte, A, De Biasio, L, Destrebecq, A, Dimonte, V, Fascì, A, Gambacorti, B, Grassetti, L, Grosso, S, Mansutti, I, Mantovan, F, Marognolli, O, Montalti, S, Nicotera, R, Terzoni, R, Tollini, M, Zannini, L, Brugnolli, A and Saiani
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od_______970::86d072870d9dd6f29e40cfda3be51e5c
http://hdl.handle.net/2318/1720151
http://hdl.handle.net/2318/1720151
Autor:
Palese, A, Grassetti, L, Mansutti, I, Destrebecq, A, Terzoni, S, Altini, P, Bevilacqua, A, Brugnolli, A, Benaglio, C, Dal Ponte, A, De Biasio, L, Dimonte, V, GAMBACORTI PASSERINI, MARIA BENEDETTA, Fasci, A, Grosso, S, Mantovan, F, Marognolli, O, Montalti, S, Nicotera, R, Randon, G, Stampfl, B, Tollini, M, Canzan, F, Saiani, L, Zannini, L.
Introduction. The Italian nursing programs, the need to introduce tools evaluating the quality of the clinical learning as perceived by nursing students. Several tools already exist, however, several limitations suggesting the need to develop a new t
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______1299::bebd611d7eecc03a749c108677881f28
http://hdl.handle.net/10281/150639
http://hdl.handle.net/10281/150639
Autor:
Palese, Alvisa, Destrebecq, A, Terzoni, S, Grassetti, Luca, Altini, P, Bevilacqua, A, Brugnolli, A, Benaglio, C, Dalponte, A, De Biasio, L, Dimonte, V, Gambacorti, B, Fasci, A, Grosso, S, Mansutti, I, Mantovan, F, Marognolli, O, Montalti, S, Nicotera, R, Perli, S, Randon, G, Stampfl, B, Tollini, M, Canzan, F, Zannini, L, Saiani, L.
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______3659::84e9e8ff66e134d7404b86250d745883
http://hdl.handle.net/11390/1082988
http://hdl.handle.net/11390/1082988
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Palese, A., Destrebecq, A., Terzoni, S., Grassetti, L., Altini, P., Bevilacqua, A., Brugnolli, A., Benaglio, C., Dalponte, A., Biasio, L., Dimonte, V., Gambacorti, B., Fasci, A., Grosso, S., Mansutti, I., Mantovan, F., Marognolli, O., Sandra Montalti, Nicotera, R., Perli, S., Randon, G., Stampfl, B., Tollini, M., Canzan, F., Zannini, L., Saiani, L.
Publikováno v:
Scopus-Elsevier
CIÊNCIAVITAE
CIÊNCIAVITAE
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::276319abf608261b96baf9899529b4e1
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84964308493&partnerID=MN8TOARS
http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84964308493&partnerID=MN8TOARS