Zobrazeno 1 - 10
of 30
pro vyhledávání: '"Tokuyoshi, Yusuke"'
Multi-fragment rendering provides additional degrees of freedom in postprocessing. It allows us to edit images rendered with antialiasing, motion blur, depth of field, and transparency. To store multiple fragments, relationships between pixels and sc
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::045deeafb63febc6ea7f14cddd23721d
We introduce a simple but efficient method to compute single scattering from point and arbitrarily shaped area light sources in participating media. Our method extends the stochastic light culling method to volume rendering by considering the interse
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=doi_________::0b47fa5b239b7ef3ddf3ff594f0a6964
Autor:
Tokuyoshi, Yusuke1, Harada, Takahiro2
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. Jul2017, Vol. 36 Issue 4, p55-63. 9p. 11 Diagrams, 2 Charts, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Tokuyoshi, Yusuke1 tokuyosh@square-enix.com
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. Oct2015, Vol. 34 Issue 7, p89-98. 10p. 7 Color Photographs, 1 Diagram, 1 Chart, 1 Graph.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. Dec2013, Vol. 32 Issue 7, p315-324. 10p.
Autor:
Ogaki, Shinji, Tokuyoshi, Yusuke1
Publikováno v:
Computer Graphics Forum. Jun2011, Vol. 30 Issue 4, p1337-1344. 8p. 1 Illustration.
Autor:
Tokuyoshi, Yusuke
Publikováno v:
Computational Visual Media; Dec2016, Vol. 2 Issue 4, p343-355, 13p
Publikováno v:
SIGGRAPH Asia 2011 Sketches; Dec2011, p1-2, 2p