Zobrazeno 1 - 8
of 8
pro vyhledávání: '"Tokuoka, Masaru"'
Publikováno v:
広島大学心理学研究. 15:195-202
The aim of this study was to investigate whether or not achievement behaviors were promoted if that behavior was also expected to be beneficial to friends. We used a viguette involving a part-time job situation. Participants were 106 university stude
Publikováno v:
広島大学大学院心理臨床教育研究センター紀要. 11:97-108
The purpose of this study was to investigate the influences of three levels of intimacy of friendship (newfound friend, potential best friend, and best friend), two affiliation motives (affiliative tendency and sensitivity for rejection) and the four
Autor:
Tokuoka, Masaru, Maeda, Kenichi
Publikováno v:
広島大学心理学研究. 11:107-116
本研究は,大学生の学業場面における社会的比較と継時的比較の個人差を測定する尺度を作成し,構成概念妥当性,英語の成績や英語の授業に対する自己効力感との関連を検討した。その結
Publikováno v:
広島大学心理学研究. 10:111-119
本研究では, 小学校高学年児童を対象に, キャリア意識4領域(人間関係形成, 情報活用, 将来設計, 意思決定)の学年差と性差およびキャリア意識と適応感(自己肯定感, 学習効力感, 学校満足
The Utrecht-Management of Identity Commitments Scale (U-MICS) is a tool for assessing three identity processes (commitment, in-depth exploration, and reconsideration of commitment) in one ideological (educational) and one relational domain. For the J
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=dedup_wf_001::c9e3409df209f8eeba59dbd3a0d7459e
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00035400
http://ir.lib.hiroshima-u.ac.jp/00035400
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.