Zobrazeno 1 - 10
of 10
pro vyhledávání: '"Toksoy, Seyhan Eryılmaz"'
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Durmuş, Aykut, Toksoy, Seyhan Eryılmaz
Publikováno v:
Journal of Bayburt Education Faculty / Bayburt Eğitim Fakültesi Dergisi; 2024, Vol. 19 Issue 43, p2418-2438, 21p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Bu araştırmada pandemi sürecinde ilköğretim matematik öğretmenlerinin çevrim içi öğrenme ortamlarında kullandıkları platform ve dijital araçların belirlenmesi amaçlanmıştır. Veriler Milli Eğitim Bakanlığında görev yapan 28 il
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9458::b8b7ccce494ed99dc87af584c36e5d87
http://hdl.handle.net/11452/28582
http://hdl.handle.net/11452/28582
In this study, it was aimed to determine the factors affecting parents' share on social media about their children. This is a qualitative study which was conducted with the participation of 88 parents. Data were collected through an online questionna
Externí odkaz:
https://explore.openaire.eu/search/publication?articleId=od______9679::4da29b7f103c7c12745f67a4d9501b56
https://hdl.handle.net/11436/6595
https://hdl.handle.net/11436/6595
Publikováno v:
Journal of Formative Design in Learning; Dec2022, Vol. 6 Issue 2, p95-112, 18p
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
TED EĞİTİM VE BİLİM. 40
WOS: 000361659800021 In order to improve students' physics problem solving skills, the points which students have difficulty in during the problem solving process must be identified. in this study, It is aimed to determine the points in which student