Zobrazeno 1 - 9
of 9
pro vyhledávání: '"Tokarz, Stephanie"'
Autor:
Bingham, Gary, Carpenter, Kim, Cobo-Lewis, Alan, Encinger, Amy, Fender, Jodi, Green, Sheridan, Greenfield, Daryl, Jones Harden, Brenda, Horm, Diane, Jackson, Barbara, Jackson, Todd, Raikes, Helen, Rasher, Sue, Rasher, Sarah, Resnick, Gary, Spieker, Susan, Stoiber, Karen, Sweet-Darter, Mary, Tokarz, Stephanie, Walker, Dale, White, Lisa, Wilcox, Jeanne, Bryant, Donna, Yazejian, Noreen, Jang, Wonkyung, Kuhn, Laura, Hirschstein, Miriam, Soliday Hong, Sandra L., Stein, Amanda
Publikováno v:
In Early Childhood Research Quarterly Q4 2023 65:159-169
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Fleckman, Julia M., Tokarz, Stephanie, Claire Craig-Kuhn, Megan, Wallace, Maeve E., Theall, Katherine P.
Publikováno v:
In Children and Youth Services Review December 2022 143
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Publikováno v:
Journal of Public Health Management and Practice, 2017 Nov 01. 23, S54-S58.
Externí odkaz:
https://www.jstor.org/stable/48516962
Autor:
Osazuwa-Peters, Nosayaba, López, Julia, Rice, Shahida, Tutlam, Nhial, Tokarz, Stephanie, Varvares, Mark A.
Publikováno v:
In Journal of Cancer Policy September 2015 5:18-22
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Akademický článek
Tento výsledek nelze pro nepřihlášené uživatele zobrazit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
K zobrazení výsledku je třeba se přihlásit.
Autor:
Skeen SJ; Department of Social, Behavioral, and Population Sciences, School of Public Health and Tropical Medicine, Tulane University, New Orleans, LA, United States.; Center for Community-Engaged Artificial Intelligence, Tulane University, New Orleans, LA, United States.; Department of Psychology, Hunter College, City University of New York, New York, NY, United States., Tokarz S; Department of Social, Behavioral, and Population Sciences, School of Public Health and Tropical Medicine, Tulane University, New Orleans, LA, United States., Gasik RE; Department of Social, Behavioral, and Population Sciences, School of Public Health and Tropical Medicine, Tulane University, New Orleans, LA, United States., Solano CM; Department of Social, Behavioral, and Population Sciences, School of Public Health and Tropical Medicine, Tulane University, New Orleans, LA, United States., Smith EA; Department of Social, Behavioral, and Population Sciences, School of Public Health and Tropical Medicine, Tulane University, New Orleans, LA, United States., Sagoe MB; Department of Social, Behavioral, and Population Sciences, School of Public Health and Tropical Medicine, Tulane University, New Orleans, LA, United States., Hudson LV; Department of Social, Behavioral, and Population Sciences, School of Public Health and Tropical Medicine, Tulane University, New Orleans, LA, United States., Steele K; Department of Social, Behavioral, and Population Sciences, School of Public Health and Tropical Medicine, Tulane University, New Orleans, LA, United States., Theall KP; Department of Social, Behavioral, and Population Sciences, School of Public Health and Tropical Medicine, Tulane University, New Orleans, LA, United States.; Department of Epidemiology, School of Public Health and Tropical Medicine, Tulane University, New Orleans, LA, United States., Clum GA; Department of Social, Behavioral, and Population Sciences, School of Public Health and Tropical Medicine, Tulane University, New Orleans, LA, United States.
Publikováno v:
JMIR research protocols [JMIR Res Protoc] 2023 Oct 24; Vol. 12, pp. e47151. Date of Electronic Publication: 2023 Oct 24.